31 jan 8 tipov na zlepšenie vášho e-shopu
S početnou konkurenciou e-shopov na trhu je veľmi dôležité, aby bol ten váš naozaj dobrý a poskytoval zákazníkom perfektný nákupný zážitok. Inšpirujte sa našimi tipmi a zlepšite svoj e-shop.
1. Zjednodušte navigáciu na stránke
Ak vaši používatelia nájdu to, čo chcú, v čo najkratšom čase, je pravdepodobnejšie, že si niečo kúpia. Je tiež pravdepodobnejšie, že sa vrátia na váš web, keď budú chcieť niečo iné.
Vžite sa do kože svojho zákazníka; identifikovať položku a pokúsiť sa ju nájsť bez predchádzajúcej znalosti vašej stránky. Požiadajte svojich priateľov a rodinu, aby urobili to isté. Akékoľvek zlepšenie navigácie na vašej stránke bude mať dramatický vplyv na používateľskú skúsenosť a vaše obchodné ciele.
2. Zvýšte rýchlosť e-shopu
Amazon vypočítal, že ak by sa ich stránka načítala len o sekundu dlhšie, každý rok by stratili na tržbách 1,6 miliardy dolárov. Nedávny výskum naznačuje, že 40 % používateľov opustí webovú stránku, ak jej načítanie trvá dlhšie ako 3 sekundy.
Internetový spotrebiteľ s väčším výberom ako kedykoľvek predtým je nestály a netrpezlivý. Ak ich necháte čo i len sekundu čakať, môžu vašu stránku opustiť bez nákupu. Preto je najlepšie zabezpečiť, aby bol váš web rýchly.
3. Vyskúšajte upselling
Upselling je spôsob, ako zvýšiť predaj tým, že zákazníkovi navrhnete produkt, ktorý dopĺňa ten, ktorý sa chystajú kúpiť. Ak ste zákazníka dostali na web, takto zvýšite šance, že u vás nakúpi viac produktov.
Ak napríklad predávate oblečenie, môžete k týmto šatám odporučiť tašku. Ak predávate knihy, ukážte svojim užívateľom tituly, ktoré si kúpili iní zákazníci s podobnými záujmami.
4. Zjednodušte kroky v pokladni
Pokladňa musí byť čo najjednoduchšia, inak môže odrádzať. Ak váš proces platby zahŕňa viacero krokov, jednoducho o tom informujte svojho zákazníka. Tým sa zníži pravdepodobnosť, že pred dokončením nákupu opustia váš e-shop.
5. Nainštalujte a používajte Google Analytics
Služba Google Analytics je bezplatná a pomôže vám pochopiť, ako sa váš zákazník pohybuje na vašich stránkach a ktoré z vašich stránok sú najobľúbenejšie. Pomôže vám tiež pochopiť, kde potenciálni zákazníci strácajú záujem a opúšťajú vaše stránky a ako rýchlo uskutočnia nákup.
Najdôležitejšie je, že vám poskytne jasnú predstavu o tom, odkiaľ pochádza vaša online návštevnosť, čo vám umožní vypočítať návratnosť investícií do vašich marketingových aktivít.
6. Vytvorte stránku FAQ
Používatelia majú vždy otázky. Vytvorte stránku s často kladenými otázkami a odpovedzte na väčšinu z nich, keď sú na vašom webe a zvažujú nákup.
7. Spustite Live Chat
Často kladené otázky sú skvelé, ale live chat je ešte lepší! Dávajú vám možnosť položiť viac jedinečných otázok a premeniť pasívneho návštevníka na kupujúceho.
8. Začnite blogovať
V online maloobchode sú etablovaní hráči, ktorí určite nepotrebujú blogovať. Ak však vaše podnikanie v oblasti e-shopu začína a chcete zvýšiť návštevnosť a predaj, potom môže byť pre vás práve blogovanie prínosom. Zlepší vaše SEO, obohatí váš web a nasmeruje zákazníkov k produktom.
Kontaktujte nás a poradíme vám, ako môžete zlepšiť váš e-shop.
Žiadne komentáre